Friday, 29 March 2013

menahan rindu.. sakit hati kite!

salam bahagia.. salam jumaat..
  arh hari yg menyeksakan.. sakit pinggang..
sy rindu syafiq saya..!!!!
td pagi dy call semua roommate sy.. konon nak pujuk padahal sje nak tunjuk hero..
( dalam hati bapak suke )
namun ape kan daya aku akan bertahan dgn ego. kau betol2 menyakitkan hati aku.. geram grrrrrr!! pooyooo!! ni cte malam sebelum di pujuk..


tdur mimpi2 hilang hp sampai kejut roommate" tlg crikan hp sy, hilang nanti syfq call xdpt" padahal aku mmg da xgne hp.. nmpk x kat ctu da angau!

bodoh buat malu jee aku ni..

naik katil buat muke sedih sambil pegang bantal busuk dan berkata " abg? by rindu ".. jam 3 pagi.. bodoh then senyum sendiri n dalam hati " bodoh jugak aku ni, kan x pakai hp, tu la blaagakk sgt kan. pdn mke..

pujuk hati sendiri : ala syfq yg jahat sgt, dy xsyg aku.. bgon la.. amik wuduk, solat sunat.. dan aku tidur dengan lena..

b

No comments:

Post a Comment