Saturday, 30 March 2013

salam guys..
1 harini aku stdy di library bersama roommate..
penat xpayah cte la tp pnt gak mulut aky street bebel xbenti.. haha abes semua xboleh nak stdy gegare aku.. sape suruh nak duduk demeja kan.. kan da kene..
hee
aina kawan sekelas dira cerita kat aku pasal kota yg di bangga kan umat islam.. wah seronok mendengar!
tengah2 cerita dy boleh plak cte pengalamn dy jejakkan kaki di sana, ni yg jeles ni.. uah!! :(
saya nak pergi.. tp duit xdek!!!


tetibe teringat kat mak.. dulu masa kecik2 raya haji dapat tengok makkah dlm tb.. mak ckp " ble la mak dpt jejakkan kaki kat situ ye" aku terus menjawab dlm hati, " 1hari nanti bile adik da kerje.." haha jawab kompiden je,, dlm hati la kan..
 yes mom!!

 ble da besar mak selalu ckp " mak doakan kau Berjaya, jadi wakil adik beradik pergi ke menara gading.. teringin melihat kau memakai pakaian yang selameni org pandai pakai ( baju konvo)
mak nak sangat " aku diam tanpa mengeluarkan sebarang suara atau janji yg aku ingin janjikan..

mak andai hati ni boleh keluarkan suare nak je dirikod dan adik berikan pada mak..

adik teringin nak sampai ke makkah tapi pegang lah janji adik.. INSYAALAH mak akn sampai ke makkah dgn gaji pertama adik.. mungkin xcukup kan,, tp bile di kumpul?? ALLAH akn bantu..
impian yang selamani adik pendam.. mak adik nak sgt pergi makkah tp adik tahu mak yg lebih mengharapkannya kn? doala moga 1 hari nanti kita akan pergi bersama.. lepas tu kita boleh upah haji untuk ayah kan??

mak?? sekarang adik tengah berperang untuk masa depan.. sabar la ye..  adik berharap ALLAH panjangkan umur mak, semoga mak dapat melihat adik memegang segulung diploma dgn pakaian org pandai tu.. :)

guys doakan aku ye.. moga dpt mencapai kejayaan seiring dgn berkat dr ALLAH dan bonda tercinta..

No comments:

Post a Comment