Thursday 28 March 2013

kasih antara kita

salam guys..
ape cerita.. lama x tulis cerita dalam blog sengal aku nu.. btw aku bukan la rajun sgt nak menaip.. assgment pun kalau boleh nak org lain wat ka.. haha
tulis pun malas, time sekolah dulu keje sekolah pun faziera wat kan.. thanx kak faz..

ape yg nak dicerite disini adalah kisah lama..
well, bila benda ade depan mata kita, kita xpernah hargaikan? n now bile da pergi sebok tercari2..
aku bukan la seoarg yg ROMANTIK tp aku suke sesuatu yg seperti itu..

ok stop merepek, n read carefully.. bermula mcm ni...

aku dengan my beloved syfq kini ibarat gantung ade tali yg longgar.. hhaa
guys, kenapa lelaki cpt brubah?? dy lain sgt.. xpernah lyn aku mcm dulu.. n dy susah nak mnx maaf n lebih suke mrh2.. dulu okey jee.. lelaki mmg cmtuh ke ble meningkat dewasa?? kau period ea abg??

aku suke pula sedangkan kami da xberhubung, xpercayakan.. bukan ape, aku xnk la nak cte hot sgt tp ape yg pasti klu aku cte korg pk aku ni nk tnjuk plak ke OVERan aku.. pernah tengok org hysteria?? pd mlm pertama aku tgglkan syfiq, aku menagis sekuat hati, padahal pgi tu ade test, rilex member masuk dewan mata bengkak, rare gler..

DEMI CINTA YG MENYALA, KU RELA MENANGIS SAMPAI BILA2.. haha

 xde mknenye, aku btol2 hilang semangat tp ape yg buat aku kembali normal, my sis long n my beloved mom.. thanx a lot ingatkan adik kita ada ALLAH.. mom thanx sbb xpernah putus asa bg semangat pd adik.. mom please maafkan dy..

sygku syafiq, harap abg skrg okey, pedulikan ape mereka kata, yg penting life must go on.. kita mm ditakdirkan mcm ni.. just follow the hyway.. hihi.. sygku syafiq.. penat by tggu abg tp ape yg by dapat abg x hargai by.. sorry bukan disini nak alukan abg tp I semua salah KITA.. awl2 bercinta by TERlalu kurang ajar dgn abg tp skit pun ag x PERNAH marah.. sekarng abg berubah menjdi pemarah dan ckp by seakan kurang ajar.. yes tindakan abg tepat tp ape yg slhnye. baru sekarang abg bgthu ble kite da terbiase..

syg ily.. xnk story pnjg pasal awak sebab sy tengah cube lupekan awak.. TC


No comments:

Post a Comment