Thursday, 27 June 2013

sekali lagi kesabaran di uji

salam mylovely diary..

hari indah bg aku...khamis.. teringat hari si dy meluahkan perasaan.. haha

ape yg aku boleh ckp kat sini.. aku rindu kau bodoh!! haha
kau x cari aku lgsongkan
aku rindu kau.. tp kau buat xkisah.. aku tahu kau bz pasal tu aku xkacau kau..

mcm mne aq baik balik..
biasa la pompan kalu da syg sgt.. jahat mcm mne pon bf kau mesti akan dimaafkan. hancur mcm mne pun bila di pujuk cair juga..
mcm tu la yg terjadi pd aku.. aq selalu kalah dgn dy.. de segi apepun.. dia selalu bertuah dr aku..

bru2 ni aku gaduh lg.. sekali lg terjadi,
penat la bodoh!!

by add najak sbb nak buat kejutan utk hari jadi abg.. ngat naj ajak dy besubahat ngn by la.. tup2 by yg terkejut lpas add naja. mne taknye.. elok benar gambar dp wechat nye najak gambar abg da SEORANG budak pompan.. by yg terkejut..haha

menyesalnye YA ALLAH aku berbaik semula,, hati ni selalu sgt dy sakitkan..
abg by nak sgt abg jumpa blog by 1 ari nanti.. abg boleh tahu mgkin ape yg by rase..
by jahat sgt ye abg sampai abg buat mcm tu lg.. sepanjg gaduh abg x pujuk by lgsong..
xnk mengaepkan tp sudah laa..

hari pertama 4msg n 3miscall
hari ke2 3msg n no miscall
hari ke3 2 msg n no miscall
hari keempat no msg n no miscall..

boleh tgok betapa awk x kisahkan sy.
nak sgt awk pujuk mcm dulu. hmm

No comments:

Post a Comment