Monday, 7 November 2011

DI TINGKATAN 2

Aq masih lg bersama dy..mohd syafiq mahpiz..lelaki pertama di mate aq yg sempurna..  mungkin! aq operation ependik pd ting 1 dlu..dan dy setia menunggu..
aq sayang sangat ngn dy..selalu keluar same2..pantang kami ade duit ke BANDAR la jawabnye..aq kenalkan dy dgn family aq.. pade awlnye mak aq xdpt terime kehadirannye,, sbb mase tu aq terlalu kecik kowt nak bercinte..tp yg best nye dy x pernah ptos harapan..slalu berharap pd aq dan mngkin mak dan ayah aq nmpk tu..dorg ske jgak kt syfq..alhmdulillah.. aq sllu kluar dgn dy.. mase tu thn 2008 n tgah musim shuffle.. menjadi belangkas la kami ble setiap grak deri dy aq tman dan jge sebaliknye..


   Aq ske sukan dan aq abezkan mase lapang dgn main netball dgn team KAIKATSUNA.. gempak.. mase tu kami slalu mng..byk pingt n sambil2 dpt duit tepi..syfq semestinye ade disisi..msti ade pnye.. 


    Lame klamaan aq mle bosan dgn sikap dy yg terlalu mngikut ape yg aq nak..kdg2 aq xnk pown dy ekowt gak..wah dgr mcm best dpt BF mcm ni kan..aq masih setie dgn dy..mcm tu jgak dy.. cme aq terlalu jlez mngkin dan ske mengongkong dy..dy boleh dikatekan matang mase saat tu.. maklum lah cinte monyet kan??tp dalam diam aq tahu dy ske berbohong..mungkin utk jge hati aq.. pantang aq kene tpu..perang laa kami..ape lagi.. aq merajuk lame smpi dy merayu2 bru aq ok..jahatkan aq..


   Aq ttp jalankan hubungn kami sprti biase.. tanggal 190708 genap 1thn dy setia bersame aq..tpu kalu xde dugaan..macam2 laa..tp mase ni kanak2 bru nak naik..ape la sgt phm pasl cintan ni..haha..mse ni dy hadiahkan aq rantai yg berloket huruf W dan TEDDY BEAR yg paling aq ske..siyez mmg best..spnjg ktorg cpel stiap  hujung mggu dy blekn aq coklat yg pling aq ske..seronok!!


   1 HARI YANG X DIDUGA.. KAMI PUTUS!!
Aq yg putuskan..mase tu aq ade kt uma yanie my BFF..kt kote tinggi..aq putuskan dy dgn alasan aq da bosan tp sebaliknye ade rahsie yg aq pendam..aq rahsiakan dr dy..(TAK PERLU DICERITA) dy xdpt terime tp aq tgglkn mcm tu jee.. YA ALLAH bersalah sgt..


   2hari slps tu ade sorg laki mnx cpel dgn aq ..lelaki yg dikenali SUPRIYADI RAPIE.. smemengnye dy mmg slalu kacaw2 mse aq ngn syfq tp aq wt xtwu.. utk mengisi kekosongn aq.. aq TERIME DY pd 231208..ble syfq thu..dy sgt kecewa.. 4 hari je aq cpel ngn supri..aq mnx ptos.. hati mase tu xserasi dan supri pown mmg da ade GF mse tu..dy tpu aq..xmrh pown..sbb aq xsygkan dy mse tu..

  AQ call syfq dan luahkan segalenye..syfq hanye diam..xmcm slalu..aq sdeh dy xnak lyn aq..tp nak wt cmne kan..dy mrh n ngt aq ingkar janji aq pd dy.. sbliknye aq TERPAKSA!
   

No comments:

Post a Comment